برگزاری چهارمین همایش "قرض نیکو" در مازندران 

مدیر امور شعب قرض‌الحسنه امداد ولایت استان مازندران گفت: با حضور خیرین، مسئولین استانی و مسئولین کشوری کمیته امداد، چهارمین همایش "قرض نیکو" با محوریت الگوی مطلوب تجهیز منابع قرض‌الحسنه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی شهرستان فریدونکنار امروز روز یک‌شنبه ۱۸ شهریور ماه ساعت ۱۹ برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵ 08 September 2024

برگزاری چهارمین همایش

 
به گزارش تابناک مازندران، احمد سعادت اظهار داشت: با حضور خیرین، مسئولین استانی و مسئولین کشوری کمیته امداد، چهارمین همایش "قرض نیکو" با محوریت الگوی مطلوب تجهیز منابع قرض‌الحسنه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی شهرستان فریدونکنار امروز یک‌شنبه ۱۸ شهریور ماه ساعت ۱۹ برگزار می‌گردد.
 
وی هدف از برگزاری این همایش را توسعه سنت نیکوی قرض الحسنه ،ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و تقدیر از خیرین نیک‌اندیش که همیشه پیشرو در کمک به نیازمندان بوده‌ و هستند بیان کرد.
 
مدیر امور شعب قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران بیان داشت: در این همایش خیرین برگزیده از ۲۳ اداره اجرایی کمیته امداد مازندران حضور دارند که از ۴۰ خَیِّر برگزیده، ۳ اداره اجرایی و همچنین عوامل برنامه لذت لبخند که در ایام ماه مبارک رمضان پخش گردید تقدیر خواهد شد.
 
سعادت با اشاره به اینکه، در این همایش قریب ۲۰۰ نفر از خیرین حضور خواهند داشت گفت: خیرین استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون نزدیک به ۱۳۵ میلیارد ریال در قرض ماندگار و ۱۵۰ میلیارد ریال در حوزه سپرده گذاری  فعالیت داشتند و این استان در چند سال متوالی رتبه برتر در حوزه قرض ماندگار را در کشور به خود اختصاص داده است .
 
وی خاطرنشان کرد: در این همایش رونمایی از ایجاد اولین کانون حامیان "قرض نیکو" انجام خواهد شد.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار